בוא נדבר על עיצוב הלוגו שלך.

בדמיונך אתה רואה בדיוק כיצד הלוגו יראה?
נכון שהוא לא דומה לשום לוגו אחר? נכון שאתה מאוד רוצה שהמעצב יראה את חזונך ויעצב לך את הלוגו עליו חלמת?
אם כן, הגעת למקום הנכון!
אנחנו בפרש סטודיו מתמחים בהעברת הרעיון שלך למציאות, מציאות שתופיע על אלפי כרטיסי ביקור, על שלטים שמתנוססים בעיר ובאתר האינטרנט שלך, אליו נכנסים מאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.  
אז מה עושה לוגו "טוב"?
רוב האנשים יענו "אני פשוט יודע את זה כאשר אני רואה את זה!" וזה לא רחוק כל כך מן האמת.
לוגו טוב לוכד את העין - זה גורם לצופה להיות מסוקרן, ולו רק לרגע קצר ... ככל שהלוגו שלך יחקק בזכרונם של רבים יותר, כך העסק שלך יכנס לתודעת ציבור רחב יותר, ומכאן חשיבותו הרבה של עיצוב לוגו.
 
עיצוב לוגו הוא תמיד תהליך, ולכל סטודיו לעיצוב דרך מסוימת לעבודה על הלוגו. אנחנו בפרש סטודיו מאמצים את הדרך הטובה ביותר ע"מ ליצור לוגו מוצלח. הדרך הטובה היא לקבל כמה שיותר נתונים ממך, הלקוח, למשל: צבעוניות עדיפה, מסרים שתרצה להעביר דרך הלוגו, רעיון שיש רק לך לגבי נראות הלוגו וכדומה. לעיתים קרובות קורה שמעצב ניגש מיד לעבוד ומציע אין ספור סקיצות שאינן דומות כלל לרעיון המקורי שלך והצרכים שלך מהלוגו. הלקוח עשוי להתפשר על לוגו ולבחור בעיצוב שהוא לא לגמרי שלם איתו, או לחילופין יבחר לחפש את מזלו אצל סטודיו אחר לעיצוב. אצלנו זה לעולם לא קרה, למה? כי אנחנו מבינים את הלקוח והופכים את הרעיון והבקשות של הלקוח ללוגו משבע רצון.
 
הרעיון הוא לעצב לוגו מעניין או מתוחכם עם נקודת המבט שונה או שילוב יוצא דופן של צורות.אחד הדברים החשובים בעיצוב הלוגו הוא הפשטות. בלוגו טוב ישולבו אלמנטים גרפיים מעניינים, הטקסט בלוגו חייב להיות קריא. לוגו טוב יראה טוב גם בצבע אחד: שחור, אדום, כחול וכו'. בתחילה, על הלוגו להיראות טוב בגודל כרטיס ביקור, ואז לבטח הלוגו יראה טוב גם בגדלים אחרים כגון: שלטים, נייר מסמכים, באתר האינטרנט ועוד.יש לוודא שהלוגו שלך נראה טוב על גבי נייר, במגוון רחב של גדלים לפני שתאשר סופית את העיצוב. אינטרנט ודפוס הם שני מדיות שונות לגמרי. אם אתה צופה בלוגו שלך בפעם הראשונה באמצעות המייל, חשוב להדפיס אותו בגדלים שונים על מנת לבדוק האם הוא יהיה ברור וקליט לקהל היעד שלך כבר במבט ראשון. כל שנותר הוא בחירת צבע עבור הלוגו שלך. בחירת הצבע ללוגו שלך היא קריטית מכיוון שצבעים אלו ימשיכו להופיע בכל הפריטים המעוצבים של החברה, החל מכרטיס הביקור ואתר האינטרנט עד צבעוניות המשרדים עצמם. 

מעוניין בלוגו משלך? התקשר עכשיו וקבל הצעה 03-6315536 או שלח מייל

אהבת, רוצה לראות עוד ? הקלק כאן  מתלבט? הקלק כאן

 

 לוגו נכון הוא לוגו אשר מעביר את המסר שהחברה רוצה להעביר אל הצרכן. עיצוב לוגו ברוב המקרים ישולב עם שם החברה, סלוגן או המסר העיקרי שהחברה מצדדת בו.עיצוב לוגו זוהי אומנות עיצובית, המשלבת אלמנטים שיווקיים נכונים ותורמים להצלחתה של החברה בעתיד. בפרש סטודיו יוצרים לוגואים ברורים, קליטים ויפים המהווים גאווה לעובדי החברה.