הפרטים החשובים על עיצוב לוגו לעסקים חדשים

 

בהנחה שכבר עברתם את כל שלבי פתיחת העסק המפרכים, כגון: השגת האישורים המתאימים לעסק שלכם,
מציאת מקום לעסק החדש שלכם, מציאת עובדים וכדומה – שני השלבים הבאים החשובים ביותר, אשר ילוו אתכם עוד שנים ארוכות הן: עיצוב לוגו ובחירת שם לעסק החדש שלכם.

עיצוב לוגו מטרתו למתג את העסק שלכם. יהיה קל יותר לעשות זאת, אם תבחרו בשם קליט ושיווקי – חשבו היטב על השם – ככל שיהיה קליט, מקורי ומעניין – כך יהיה קל יותר לשווק אותו ולקדם את העסק שלכם. התייעצו עם יודעי דבר והשקיעו מחשבה רבה בבחירת השם – שם קליט הוא גם זכיר יותר עבור קהל היעד שלכם.

לאחר שבחרתם שם, כמצוין לעיל, עיצוב לוגו הוא השלב הבא והחשוב ביותר עבור העסק שלכם. עיצוב לוגו הוא הכרחי ביותר עבור העסק שלכם – כי הוא מהווה את הפנים שלכם, מכיוון – שמרגע שעיצבו לכם לוגו חדש – הוא יוצב בכל מקום ובכל פרסום שלכם.

אם עיצוב לוגו זה, אשר הוכן עבורכם, קליט וזכיר – הרבה אנשים יזכרו את הלוגו ולאו דווקא אתכם וכאשר ייתקלו במקרה במשרד או בחנות שלכם ויראו את הלוגו שלכם מתנוסס על גבי השלט בכניסה – סביר מאוד להניח, שהם ייכנסו אליכם, רק בגלל שהלוגו נטמע חזק בתת מודע שלהם.

מכיוון שתחום עיצוב לוגו שייך למקצוענים בלבד, השלב הבא הוא למצוא מעצב לוגו מומחה.

לפני שאתם מגיעים לפגישה עם מעצב גרפי מומחה, כדי שיהיה לכם קצת מושג על עיצוב לוגו, למה אתם מתחברים יותר ולמה אתם מתחברים פחות – אנו ממליצים להיכנס לאתרי אינטרנט של מעצבי לוגו – להדפיס או לשמור בדיסק און קי דוגמאות של סוגי לוגו שמצאו חן בעיניכם ולהביא אותם אתכם לפגישה. ברור שהמעצב לא יעתיק את הדוגמאות שהבאתם, אך אולי דרך הדוגמאות הללו הוא יוכל להבין יותר מה חשוב לכם, מה הטעם שלכם וכדומה. ייתכן שדוגמאות אלו לא יהיו טובות מבחינה שיווקית, אבל הן יעזרו בדברים אחרים, כגון: בחירת צבעים, תמונות וכדומה.