עיצוב לוגואים , גרפיקאית, גרפיקאי, גרפיקאים, עיצוב גרפי, עיצוב גראפי, מעצבים גרפים, מעצבת גרפית, סטודיו לעיצוב גרפי,עיצוב לוגואים, עיצוב חוברות, עיצוב פרוספקטים, עיצוב פולדרים, עיצוב קטלוגים, עיצוב תערוכות וכנסים, עיצוב מודעות, מודעות תדמית,עיצוב לוגואים,עיצוב אתרים, עיצוב באנרים, עיצוב לוגו פולדר | פולדרים | עיצוב פולדר | פולדר לחברה | עיצוב והדפסת פולדר.

> עיצוב לוגו
> קידום אורגני
> עמודי נחיתה
> עיצוב ובניית אתרים
> מיתוג
> תערוכות וכנסים
> מועדון לקוחות
> מוצרי דפוס
> ניוזלטר לשימור לקוחות
> חבילת שיווק!
> חבילת שיווק פופולרית!
> ניהול מקצועי בפייסבוק












פולדר - עיצוב פולדר מותאם אישית לחברה שלך. 
עיצוב פולדר איכותי משפיע על הצגת החברה שלך בפני העולם וזאת עובדה!


כאשר הפולדר מעוצב כראוי  הפולדר יעניק למסמכים של החברה  שלך את תשומת הלב לה היא ראויה!  
פולדר  משמש עבור כל משלוח של מכתבים חשובים (מודפסים על ניירת מסמכים מעוצבת בהתאם לפולדר)כגון מסמכים, חוזים, חוברות, פולדר מעוצב  מוסיף השפעה והכרה הנמשכת זמן רב לאחר הפגישה או משלוח.  זה מראה שאתה והחברה שלך רציניים ונותן תמונה מלאה של החברה שלך.  כמו כן, הלקוחות שלך נוטים יותר לשמור פולדר  המעוצב מקצועי  (וגם את החומר בפנים) מאשר פולדרים  הזמינים בכל חנות לציוד משרדי.  
פולדרים ייחודים מרשימים את הלקוח בהשקעה שלך כלפיו  ומשפיעים על קבלת ההחלטה שלו לרכוש את המוצר או את השירות אותו אתה מציע בתוך הפולדר .
ישנם אין ספור דוגמאות של פולדרים עם כיסים, פולדרים עם חריצים לכרטיסי ביקור  פולדרים עם שני כיסים עבור לנייר A4 או אפילו פולדרים עם שלושה צלעות לחלוקה למספר מוצרים בפולדר אחד.
כמובן – בפרש סטודיו יש את כל הידע טכני בטיפול עיצוב פולדרים ובהתאם לסוג החברה ולסוג המוצר או החברה רוצה להציג בפולדר . אנו ניצור יצירות אמנות עבור עיצוב והדפסת הפולדר, הפולדר היא  המצגת שאין  השנייה ביצירת רושם ראשוני וחשוב כלפי הלקוחות שלך.  המעצבת שלנו תיצור את הפולדר שלך בשילוב הצבעים הנכונים עם הלוגו של החברה ותדע ולשלב אותם עם הטקסט המתאים והגופנים המתאימים  כדי ליצור עיצוב ראוי לחברה שלך.


כאן תוכל להתרשם ממספר פולדרים שעיצבנו עבור לקוחותינו.