מה הסוד של עיצוב לוגו טוב?

 

בשנים האחרונות התחרות בין העסקים קשה מנשוא והמצב הכלכלי בארץ לא מיטיב עמה... כבעלי עסק, ברור לכם, בוודאי, כי אם לא תשקיעו בשיווק – לא תשרדו. אמנם קשה להוציא כספים, כאשר המצב הכלכלי קשה, אבל אם לא משקיעים בשיווק – אין הכנסות... ענף השיווק הוא עצום ויש בו הרבה תחומים שניתן גם לעשות בחינם, אבל אם יש דבר אחד, אשר עליו אסור לכם לוותר, בשום פנים ואופן – זהו: עיצוב לוגו.

ראשית, עיצוב לוגו הוא לא כל כך יקר. אמנם השוק פרוץ וכל אחד גובה עבור עיצוב לוגו כאוות נפשו, אבל לא תפשטו את הרגל, אם תשכרו את שירותיו של מעצב גרפי. שנית, עיצוב לוגו מהווה את הפנים של העסק שלכם – הוא מייצג אתכם, כבעלי עסק – מי אתם, מה אתם משדרים, למה אתם יותר טובים מהמתחרים ועוד...

לאחר שכבר הבנתם, כי על עיצוב לוגו לא מוותרים! חשוב שתבינו מה הסוד של עיצוב לוגו טוב, איכותי, אשר משרת את המטרה שלו בצורה הטובה ביותר. הדעות בנושא זה חלוקות לכאן ולכאן, אך אם נתמצת את העיקר – הסוד של עיצוב לוגו טוב הוא שהלוגו הינו בולט, ייחודי, מקורי, קריא וזכיר!

כדי שתגיעו לכדי עיצוב לוגו טוב ואיכותי זה, הנכם צריכים למצוא מעצב גרפי מנוסה ובעל מוניטין. אל לכם לפנות לזול ביותר, כיוון שידוע, כי ברוב המקרים, "הזול עולה ביוקר" ומכיוון שזוהי השקעה חד פעמית, עדיף שתוסיפו עוד כמה שקלים או שתגיעו עם המעצב הגרפי להסדר תשלומים נוח יותר, אבל אל תבחרו, בשום פנים ואופן, במעצב גרפי רק בגלל המחיר הזול שלו – זה יהיה בעוכרכם.

מעצב גרפי מקצועי לא יהסס לתת לכם שמות של לקוחות שלו, שאתם תוכלו לברר פרטים אודותיו – האם הוא היה קשוב לצרכי הלקוחות? האם עמד בלוח הזמנים שהוגדר מראש? האם הם מרוצים מהתוצאה? שאלות כגון אלו עליכם לשאול את הלקוחות של מספר מעצבים גרפיים ולסגור עסקה רק עם מי שבאמת המליצו עליו בחום והתשובות לשאלות ששאלתם – ענו על הדרישות שלכם.