עיצוב לוגו - איך בוחרים את המעצב הטוב ביותר?
 
כשמדברים על עיצוב לוגו – מדברים על "לוגו טוב" או "לוגו רע" – אך, בעצם, המהות העיקרית של עיצוב לוגו הינה: אסתטיות וההצלחה לשדר את המסר שברצונכם להעביר כהלכה.
מכיוון, שבוודאי, ברור לכם, כי עיצוב לוגו הוא לא עניין של מה בכך – אינכם יכולים לעצב אותו לבד, אלא עליכם לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום עיצוב לוגו – אנו ננסה לעזור לכם לבחור את המעצב הטוב ביותר עבורכם.
ראשית, בדיוק כפי שמחפשים איש מקצוע בכל תחום, גם איש מקצוע בתחום עיצוב לוגו – כדאי תחילה לחפש ממליצים – ניתן לתשאל את הסביבה הקרובה אליכם, את הקולגות שלכם – המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו [וגם רואים את הלוגו שלו] היא האמינה ביותר והמומלצת ביותר.
שנית – האינטרנט מוצף כיום במידע [וטוב שכך] – הקלידו עיצוב לוגו ויעלו לפניכם אתרים של מעצבים פרטיים או של חברות העוסקות בתחום עיצוב לוגו. כדאי להיכנס לכמה אתרים ולנסות לדלות כמה שיותר אינפורמציה. ברוב האתרים תראו גם דוגמאות של סוגי לוגו שונים ותראו אם אתם מתחברים אליהם.
ולבסוף – לאחר שהתרשמתם מכמה מעצבים – קבעו מספר פגישות עמם [אל תלכו רק לפגישה אחת, כדי שאחר כך תוכלו להשוות ביניהם ולהחליט].
קידום אתרים גומלה
בפגישה עם מעצב הלוגו – דרשו לראות תעודה המעידה על לימודי עיצוב [בהנחה שאינה תלויה על הקיר...]. אל תתביישו, עיצוב לוגו עבורכם הוא בעל משמעות רבה מאוד, ולכן כדאי לבחור באיש מקצוע, אשר למד ועבר את ההכשרה המתאימה לכך.
בשלב הבא – בקשו מהמעצב לספר קצת על עצמו או על החברה שלו, כדי לבדוק כמה שנים הוא בתחום ומה המוניטין שלו. כדאי גם לקחת ממנו מספרי טלפון של לקוחות ולוודא עמם, שקיבלו עבודה טובה ובלוח זמנים שהוגדר מראש.
בקשו מהמעצב להראות לכם עבודות של לקוחות שעבורם ביצע עיצוב לוגו ובאופן כללי – תנסו להתרשם ממנו – האם הוא נראה לכם רציני? האם הוא עונה על כל השאלות שלכם? האם יש לכם כימיה עמו? וכמובן – אל תשכחו לבקש הצעת מחיר...