עיצוב לוגו לדיג'יי או עיצוב לוגו ללהקה - אמורים לעשות שטיפת מוח.
 
בעלי העסקים מבינכם – בוודאי שמעתם לא פעם – שפרסום חד פעמי איננו אפקטיבי וכדי שהוא באמת יפעל ויגדיל את כמות הלקוחות שלכם – אסור להפסיק לשווק ולפרסם – כי זוהי מעין "שטיפת מוח" – כלומר, ככל שאנשים שומעים יותר ויותר את שם העסק שלכם – הוא נטמע בתת הכרה שלהם ולבסוף – הם מחליטים להגיע אליכם ולבדוק את אשר נאמר בפרסום.
יש הטוענים, כי עיצוב לוגו הוא גם סוג של "שטיפת מוח" – טענה זו לא מופרכת ויש אמת בה...
לוגו הוא, למעשה, סמל - עיצוב לוגו נכון הופך להיות המייצג שלכם, הסמל המסחרי שלכם.

כאשר יכינו עבורכם [מעצב גרפי מקצועי, כמובן] עיצוב לוגו איכותי, המשדר נכונה אודות העסק שלכם – מרגע זה תתחילו להטמיע את הלוגו שעוצב עבורכם בכל מקום אפשרי: באתר האינטרנט שלכם, בכרטיסי הביקור שלכם, בשלט שבכניסה למשרד שלכם, בניירות המכתבים שלכם וכדומה – ובשלב מסוים – הציבור הרחב – ברגע שיראה את הלוגו שלכם – יקשר אותו במהרה לעסק שלכם...

עיצוב לוגו לדיג'יי או עיצוב לוגו ללהקה
עיצוב לוגו, אשר בנוי כהלכה ומופיע בעקביות בכל מה שקשור אליכם – יוצר מעין "שטיפת מוח". כמו, למשל, חברת "קוקה קולה" או חברת "אורנג'" – מספיק שיראו את הלוגו שלהן – יידעו מיד על מי מדובר.
ולכן, ישנה משמעות רבה בהשקעת עיצוב לוגו עבורכם – אתם משקיעים כספים רבים בשיווק ובפרסום, כדי לעשות מעין "שטיפת מוח" לציבור הרחב, אבל "שטיפת מוח" של עיצוב לוגו תהיה הרבה יותר אפקטיבית עבורכם, תמתג אתכם ותבדל אתכם מבין כל המתחרים שלכם.

כאשר תצליחו להטמיע ולהבין, כי עיצוב לוגו הוא "שטיפת מוח" הטובה ביותר – תבינו, כי הציבור הרחב אוהב מותגים וככל שתחדירו את הלוגו ליותר ויותר מקומות – תשפיעו על קהל היעד שלכם ותגדילו באופן ניכר את מאגר הלקוחות שלכם.
עיצוב לוגו לדיג'יי או עיצוב לוגו ללהקה

לסיום, "שטיפת מוח" היא לא מלה גסה – בפרסום ובשיווק היא מטרה נעלה - עיצוב לוגו שיקלע למטרה – יעזור לביצוע "שטיפת מוח" עבורכם וכך תמנפו ותמתגו את העסק שלכם – בהשקעה קטנה ומשתלמת מאוד לטווח הארוך.