הטיפים החשובים של עיצוב לוגו  איכותי .

 

כבעלי עסקים, ברור לכם, כי עיצוב לוגו הוא כיום חובה - עיצוב לוגו איכותי ימתג אתכם ויגדיל את קהל הלקוחות שלכם. רבים חושבים, כי עיצוב לוגו הוא עבודה פשוטה למדי וכי צריך ידע מינימאלי לשם כך, אבל – בפועל, אין זה כך, מכיוון שמלאכת עיצוב לוגו הינה מורכבת למדי, היא צריכה לשדר מסרים ולענות על הרבה בעיות, ולכן ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים, כדלקמן:

*  אחת המטרות של עיצוב לוגו הינה: יצירת תדמית עבור העסק שלכם. ככל שהלוגו ייצג היטב את העסק שלכם, כך הוא יתרום יותר לתדמית העסקית שלכם. התדמית הטובה עבור העסק שלכם תיווצר, כאשר יעצבו עבורכם עיצוב לוגו, אשר משדר אמינות ואיכות – עליכם, כבעלי עסק, ועל המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

    עיצוב לוגו, שמטרתו יצירת תדמית, צריך להתחשב גם בקהל היעד שאליו אתם פונים, כלומר: אם אתם מוכרים, לדוגמה, תכשיטים או דירות יוקרה – רצוי שהלוגו יהיה מעוצב בצורה יוקרתית; אם אתם מוכרים, לדוגמה, מצעים או הלבשה תחתונה – רצוי שהלוגו יהיה מעוצב בצורה חמימה ומפתה וכדומה.

עיצוב לוגו דוגמאות

    עיצוב לוגו ליצירת תדמית חייב להבין מי אתם, מה אתם מציעים בעסק שלכם וכיצד להציג אתכם בצורה האיכותית ביותר.

*  עיצוב לוגו, לרוב, מעוצב בצבעים – אך, לעיתים, בחירת הצבעים עלולה להוות מכשול, זאת מכיוון שאת הלוגו תטמיעו בכל מקום שקשור לעסק שלכם, בעיקר בתכתובת שלכם, ולכן עיצוב לוגו נכון צריך להיבנות עם צבעים נכונים, שכאשר מצלמים את הנייר או רוצים לשלוח פקס – הלוגו ייראה עדיין במיטבו ולא תפחת איכותו – למשל, אם יעצבו לכם לוגו בצבע בהיר, כצהוב, כאשר תשלחו פקס – מקבל הפקס לא יראה את הלוגו שלכם, כי הוא ייצא לבן וחבל...