עיצוב לוגו לאתרים - פשטות - מעצבת גרפית ומאיירת
 
בעלי עסקים רבים, אשר מפרסמים את העסק שלהם – הן בעיתונות והן באינטרנט –
נוטים "לשפוך" את כל שירותי ומוצרי העסק שלהם על גבי עמוד אחד והעומס שנוצר בעמוד זה מרתיע – לאף אחד אין זמן או כוח להתחיל לקרוא את כל הפרטים הקטנים ורבים הם שיעבירו דף בעיתון או יעברו לאתר של המתחרים באינטרנט.

עומס זה קביל גם כאשר מדברים על עיצוב לוגו.
הרבה בעלי עסקים, אשר מחליטים על ביצוע עיצוב לוגו – חושבים, כי הם צריכים להכניס את כל המידע עליהם או על המוצרים שלהם בלוגו אחד קטן וכמו שדרך זו אינה נכונה בפרסום בעיתון או בפרסום באינטרנט – כך היא אינה נכונה, כאשר מבצעים עיצוב לוגו עמוס מדי.

 מעצבת גרפית ומאיירת לעיצוב לוגו לאתרים

עומס יוצר רתיעה ויוצר חוסר חשק להתעמק בלוגו. ככלות הכול, אנשים מקדישים רק מספר שניות להתבוננות בפרסום או בלוגו ואם יש להם "בלגאן" בעיניים – הם מייד יסיטו ממנו את המבט ולא יתעמקו בלוגו. ולכן - עיצוב לוגו כזה ייכשל ובוודאי לא ישרת את המטרה שלשמה החלטתם שיעצבו לכם לוגו.
מכך נובע, כי עיצוב לוגו צריך להיות פשוט בתכליתו וקליט.
ניתן לשלב בין גרפיקה או ציור עם טקסט – אך חשוב לשמור על מינימליסטיות, שהכול יהיה נקי ופשוט ונעים למראה, כדי שעין המתבונן תיהנה להתבונן בו ותוכל כך לזכור אותו לטווח הארוך.

 עיצוב לוגו לאתרים
עיצוב לוגו פשוט, כאמור, זהו שם המשחק – הוא גם חיוני מהבחינה הטכנית – מכיוון ש כדי שתצליחו להטמיע את הלוגו בקרב הציבור הרחב – בוודאי תציבו את הלוגו שלכם בכל מקום שקשור לעסק שלכם – באתר האינטרנט שלכם, בכרטיסי הביקור שלכם, במדים של העובדים שלכם [בהנחה שהם לובשים מדי עבודה...], בתכתובות שלכם, בשלט הכניסה של העסק שלכם וכדומה – ולכן, עיצוב לוגו פשוט צריך להיות עמיד מבחינה טכנית בהקשר של פורמטים וגדלים, וכן במדיה הדיגיטלית ובמדיה המודפסת.