סטודיו לעיצוב גרפי – עשרת הכללים למעצב גרפי מוערך.

  1. תהיה סטודיו לעיצוב גרפי שמאמין ביכולות שלו לקחת כל אתגר עיצובי .
  2. תהיה סטודיו לעיצוב גרפי מעודכן- כלומר למד את כל הקורסים לתוכנות לעיצוב גרפי המובילות בשוק.
  3. אל תהיה סטודיו לעיצוב גרפי מקובע – עצב כל דבר או כל סגנון : בנית אתרים שלא דומים אחד לשני , פליירים שלדעתך ימכרו מוצרים או את השירות שהם מציעים , כ.ביקור, הזמנות לחתונה מיוחדות, עיצוב מערכות פנימיות ועוד– אין דבר שהסטודיו לעיצוב גרפי  לא יכול לתת שירות!
  4. אל תהיה סטודיו לעיצוב גרפי  דעתן- הקשב תמיד ללקוח, הוא יודע בדיוק מה הוא צריך – פשוט תרגם את הרעיון והתמונה שהוא רואה בראש למציאות... מה שאתה חושב זה גם טוב, אבל הוא צריך לחיות עם העיצוב בלוגו שאתה "אנסת" אותו שהוא טוב בשבילו – וכך גם איבדת לך לקוח שיכול להמליץ עליך .
  5. תהיה סטודיו לעיצוב גרפי מהיר- עמוד בכל לוח זמנים שהלקוח מצפה ושסוכם עליו מראש – אחרת הוא לא היה מבקש הפוך את נושא לוח הזמנים ליתרון – ראה Fresh studio  "סטודיו בהילוך גבוה"
  6. יש לך אתר מעוצב? אחלה! אל תעצב את האתר שלך בשיא הטכנולוגיה והיוקרתיות האפשרית – זה מפחיד את הלקוחות " המעצב גרפי הזה נראה לי יקר מידי......" שלום וביי.
  7. קבלת מייל תודה מלקוח פרסם את זה באתר שלך זה בהחלט יכול לתרום על הלקוח הפוטנציאלי אם לבחור בך או במתחרה.
  8. אתה סטודיו לעיצוב גרפי חדש ומתלהב – אל תדבר עם הלקוח במילים שלא לא יבין אותך כגון " אני אבנה לך סקין שיעשה לך PR.GOOD...." תדבר במילים פשוט וברורות  הלקוח צריך להבין על מה הוא משלם לך כסף?  אחרת הכול יראה לו יקר ולא מובן ויעזוב אותך מבולבל למעצב גרפי אחר שיכול להבין אותו קצת יותר.
  9. תן חליפין בשפע – את תהיה סטודיו לעיצוב גרפי קמצן. הזמינו ממך לעצב לוגו תן גם עיצוב של כרטיס ביקור ברמה גבוהה  וקבלת לקוח מרוצה עד השמים.
  10. אתיקה – אל תעבור על החוק ההגיון, ואל תתמוך בחברות  הרסניות כגון חברות לשיווק נשק, חברות "תרופות" המוכרות סמים פסיכיאטרים. עצב וצור דברים שתורמים לעולם שלנו לשרוד טוב יותר.

 

בהצלחה לכל הסטודיום לעיצוב גרפי החדשים והותיקים כאחד.