אינטראקטיב אתר פלאש אתר תדמית באנר באנרים באנרים פלאש באנר פלאש בניית אתר בניית אתרים בניית באנר בניית עמוד נחיתה בנית אתר בנית אתרים דפוס הזמנות הפקות דפוס הפקת דפוס לוגו מיניסייט מיתוג מיתוג עסקי עיצוב עיצוב אתר עיצוב אתרים עיצוב באנר עיצוב באנרים עיצוב גרפי עיצוב דפוס עיצוב הזמנה עיצוב הזמנות עיצוב כרטיס ביקור עיצוב כרטיסי ביקור עיצוב לדפוס עיצוב לוגו עיצוב מודעה עיצוב מיניסייט עיצוב סינגל עיצוב עמוד נחיתה עיצוב פוסטר עיצוב פלאש עמוד נחיתה פלאש פרסומת אינטרנט קמפיין פרסום קמפיין פרסומי
 
 
 
 
 
 
 
 
הלוגו של אפל המחשב ניתן לשפר עם צבע, הדפסי פייזלי, gradients beveled, או להיות מוקף רקע מופשט, וכו ', לעומת זאת, עיצוב לוגו חזק; התפוח לא צריך להיות מעוצב מחדש.
 
 אני שמח לראות עיצובים מורכבים יותר, בעלי מרקם עיצובים, רב עיצובים צבעוניים, ועל תאגידים 2-D הדמיה.
 
 אני שמח שמצאתי את האתר הזה.
 מגמות עיצוב לוגו
 
 10 מגמות אשר יגדיר עיצוב לוגו בשנת 2008
 Logos הם הסימן האולטימטיבי של ההבחנה וכולם אוהבים אותם. אנו רואים לוגו היומיום - על הכבישים, על מוצרי הצריכה, על אינטרנט של מוסדות וארגונים אנו תומכים. לקרוא על סוגים שונים של עיצוב הלוגו פה מה ללמוד עקרונות וטכניקות המשמשים ליצירת אותם. גלה מה העתיד טומן בחובו עבור עיצוב לוגו!
 
הנה משהו חדש עבור 2008: אנחנו יהיה לראות אפקטים 3D ב עיצוב לוגו כי יגיעו למקומות שונים לגרות את הצופים שונים אשר ההשתוקקות למבט חדש, טרי! 3D פולנית אלה עדשות ולראות להסלים לרמה גבוהה יותר!
 
 עיצוב לוגו  בוא ניקח דוגמה. אתה רואה את הלוגו של Silverlight בפעם הראשונה. העיניים שלך מנסה לספוג כל תכונה, ולאחר מכן אתה פתאום מגיבים. מה התגובה הראשונה שלך? נשימה "WOW"? האם אתה מוצא את עצמך אומר "אהה"? האם את Silverlight עיצוב לוגו ההדק תחושה לך, מעורר תשוקה ממש רוצה לראות את מוצר זה מאחורי הלוגו הזה? כי התגובה היתה מה היוצרים של הלוגו הזה של החברה היו חותר.
 
 מעצב הלוגו מתחיל עם צורה בסיסית מאוד המוחלת על אפקט שקיפות פשוט. זה יכול להוביל תהליך מסובך יותר, אבל דבר אחד אתה חייב לזכור הוא כי התוצאה הסופית צריכה להיראות כמו אורגני ככל האפשר. קח כלי העיוות שלך לסיבוב טוב!
 
 אנו מקדמים בברכה כל סוג זה של עיצוב הלוגו כי זה בולט, וזה אומר לנו שזה לא "בינוני." אתה רואה, את הבועות 3D ואפקטים שקיפות - שהיו overused - היו מקבלים באמת משעמם. יש רק חיסרון אחד:''עין'' לתפוס לוגו הופיעו על הבמה ונעשה יותר מתוחכמים אבל הם לא בהכרח הקלה ביותר להדפיס.
 
 למעשה, את היכולת להדפיס את הלוגו בדיוק כפי שהוא נראה על המסך היא בקשה התכופות עומד על בסיס של יצירת הלוגו של החברה. האם ייתכן כי ההתפתחות הטכנולוגית המתמדת עכשיו מאפשרת לנו לשחזר במדויק עיצוב על משטחים שונים תיצור שינוי החוקים הקלאסי של עיצוב לוגו?
 
 טכנולוגיה לארגונים המייצרים מוצרים פורצי שוק שירותי להשתמש בסוג זה של עיצוב לוגו  החברה. באמצעות "3d אורגני" למעשה, יוצרי הלוגו להימנע נראה כי תמונת קר שהיא כה אופיינית לוגו של חברות אחרות בתחום הטכנולוגיה. סוג זה של הלוגו הוא לא רק לתפוס את העין, אבל גם ידידותי. והנה בונוס: אפקט התאורה פנטסטי!
 
זהו זה - לא swooshes יותר! אחרי שנים של להיות מספר אחד, עכשיו יש swooshes הוחלף על ידי הגלים שנקרא. האם אתה רואה את הגלים האלה הסמלים לעיל? מעצבים גרפיים למעלה להשתמש בהם כדי להזריק יותר גמישות וזרימה לתוך העיצוב. כדי להדגיש את הרעיון של התנועה, מעצבים לוגו לבצע טכניקה דהייה מצבע אחד אחר עבור סוג זה של עיצוב לוגו. זה לא משנה אם גל אחד הוא משמש או שולבו בעיצוב; בסיבוב צורות לתת גמישות כך הצופה מקבל תחושה של תנועה, של תקשורת. "גלים" הם אסטרטגיה טובה להציע את הרגשות של תנועה, העברה, זריזות וחיבור. הם לא קל לשימוש, אבל אם אתה אמן את הטכניקה, אתה יכול לייצר לייעל את האפקט. "גלים" נמצאים עכשיו - הם החליפו swooshes, מערבולות ועיקולים אחרים אתה מוצא בעיצובים הלוגו בכל מקום. יכול להיות גלי swooshes חדש? האם הם שולטים זירת בעוד כמה שנים? לפני הרבה זמן חשבנו swooshes היו אופנתיים. ואז הם עלו כל כך הרבה הפופולריות הם הופכים גדול לא לא. והיום, הם גלים מחבקת את אור הזרקורים. זה יהיה הטרנד החדש? נחיה ונראה!
 
מעצבי שומעים לעתים קרובות את המונח "Web 2.0" מלקוחות שמבקשים עבור סוג מסוים של הלוגו שלהם. המונח Web 2.0 למעשה מתייחס טכנולוגיות מסוימות (אייאקס, רובי, וכו '). העניין הוא, נוכל באמת לומר שיש מגמה חדשה בעיצוב גרפי, עיצוב ה-Web 2.0?
 
 נראה שזה בדיוק מה שקרה בימים אלה. לוגו web2.0 הוא עכשיו נרדף ללוגו מודרני אופנתי, ובגלל זה אנו מוצאים מספר מרשים של מדריכים ברשת המאפשרים להפוך למעצבי הסמלים הקיימים לתוך לוגו Web 2.0. מה המאפיינים לעשות לוגו Web 2.0 יש? יש להם צבעים בהירים, רמות הצבע, חמוד, סמלים, אפקטים 3D, משטחים מבריקים, הצללים reflexions. הגופנים הם פשוטים רובם מעוגלות. במקרים מסוימים רמות צבע נוצץ, ואת אפקטים 3D חלים גם על האותיות.
 
 השפעות אלה יש להשתמש בזהירות רבה, משום שראינו אינספור מקרים שבהם הלוגו עיצוב לוגו של המעצב משתמש המרכיבים הללו כדי ליצור לוגו נראה טוב אבל מזניחה את הרעיון לתת את תשומת הלב לה היא ראויה הכרחי.
 
 חלק מן הסמלים הללו הן יפות. הם תופסים את העין מיד ולתת לך תחושה של תחכום וטכנולוגיה. אבל הוא Web 2.0 מגמת עיצוב לוגו בהחלט קשור הפופולריות הנוכחית של טכנולוגיית Web 2.0? האם המגמה הזו לדעוך כאשר משהו אחר מחליף טכנולוגיית Web 2.0?
 
 מעניין מספיק, אנחנו בטוחים כי זה סוג של סמל יכול גם להיקרא "סוג הלוגו של התפוח". כולנו מכירים את הלוגו של אפל; למעשה אנחנו נדהמו כאשר בשנת 1998, אפל ויתר "הלוגו של קשת" והשיק את "תפוח זכוכית לוגו". לוגו זה שהתגלה להיות אחד המותגים המפורסמים ביותר בעולם, וזה "עורר את הקהל" בלי שום ספק כאשר הושק לראשונה. צח, חדשני 3D התמונה הטכנית היה אחד הגורמים המשפיעים, אבל איכויות בהיר וחמים שלה תרמו האבולוציה של עיצוב לוגו והדרך מותג צריך להיות נתפס.
 
 היום אנחנו מוצפים 2.0 לוגו אינטרנט כי למרבה הצער הפכו להיות נפוצות מדי. נצטרך לחכות ולראות אם הם כאן כדי להישאר או סתם טרנד חולף. מה אתה חושב?
 
 
 אנחנו אומרים את זה מיד: שקיפות תמיד אופנתי. מעצבי לעתים קרובות להשתמש בשקיפות, הודות לרעיון של אלגנטיות שזה מתקשר. השקיפות מאפשרת שילוב של אלמנטים עיצוביים שונים מציע לצופה תמונה מיוחדת. בעזרת שקיפות תוכל ליצור פרספקטיבות, מציע את הרעיונות של צמיחה, פיתוח, שילוב וחיבור.
 
 חלק מעצבים מפורסמים סבורים כי רק מעצבים לוגו מנוסה להשתמש שקיפות רמות צבע. אנחנו מסכימים. השקיפות מאפשרת לך ליצור כמה אפקטים ייחודיים כי בהחלט לתפוס את תשומת הלב של הצופה. השקיפות עושה את העיצוב בהיר, ואת המעבר עדין מרכיב אחד בעיצוב אחר מספק את האשליה של כתם בהיר. תסתכל קרוב הלוגו של DarienLibrary. הצעה טובה יותר מה הייתם עושים בדבר קיומם של אלמנטים נוספים ללא עזרה של שקיפות?
 
לבחון את לוגו לעיל. ראית שדומים לפני? אלה הסמלים שיש לנו לעתים קרובות למצוא באתרים של אמנים טיפוגרפית במשך השנים האחרונות. מי היה מאמין, עם זאת, כי הם יהיו המיינסטרים עד שנת 2007? עיצוב לוגו 
 
 הסמלים הללו מבוססים על גופנים מינימלי כי מושגות באמצעות אלמנטים כמו מעטים ככל האפשר כגון צורות בסיסיות (למשל קשת מעגל עבור הלוגו של ונדים). טכניקה זו מבוססת על צורות פשוטות, בפרופורציות מדויקות, ושל אהבה ללא גבולות עבור עיצוב מינימליסטי. סוג זה של עיצוב הלוגו יתאים כמה אנשים וחברות מושלמת אבל היא ממשיכה ליצור בלבול בקרב השמרנים.
 
 הנה שאלה: יכול סוג זה של עיצוב להוביל לפיתוח של לוגו טוב? רוב האנשים יהיה נוטה להגיד לא, בייחוד אם העקרונות הקלאסיים של עיצוב לוגו - קריאות קריאות ו - צריך להיחשב. זה נכון הסמלים מבוססת על מה שנקרא מינימלי גופנים לא מספקים מסירה מיידית של ההודעה. עם זאת, רוב מסכימים כי הם מצליחים לתפוס את תשומת הלב של הצופה, מעורר רגש או רצון "להבין" מה המסר.
 
 מי מסתכל לוגו כזה מיד רוצה לגלות את שם החברה כדי להבין את המשמעות של הסמלים הללו. יתר על כן, יש אלמנט של הלם כאשר לצופים לראות משהו חדש, שונה מאוד ממה שרואים בדרך כלל באינטרנט.
 
 אפשר אפילו לומר כי סוג זה של הלוגו מוכיח לעתים קרובות להיות יעיל יותר עיצוב לוגו כי רק תואמת לכללים הקלאסי. הצהרה זו רלוונטית לדיון על שלטון חדש המתעוררים: יותר עיצוב שונה למה שקורה בענף ברגע נתון, טוב יותר ויעיל יותר לוגו היא. עיצוב הלוגו מבוסס על גופנים מינימלי נדרש ניסיון לטווח ארוך בעיצוב גרפי וטיפוגרפיה; הם גם עדיין לא מתאים לכל סוגי הלקוחות. אנו רואים מספר גדל והולך של אותם בשימוש על אלבום של מוסיקה אלקטרונית מכסה טוב, באתרי האינטרנט כי קהל היעד אינדי, או באתרי האינטרנט של "פולחן" אולפני עיצוב גרפי.
 
 לדעתי זה עד כה את המגמה המגניבים שלנו לשנת 2008. אנו מקווים לראות לוגו יותר שנוצרים באמצעות מגמה זו בפרט.
 
ראינו קשת אלף בחיינו. ובכל זאת, בכל פעם שאנחנו רואים אחד, אנחנו לא יכולים לעזור, אבל מביט בהערצה אל השמים אפילו רק כמה שניות. אנו חשים כי הסנטימנט של רצון "לרדוף אחרי הקשת בענן" כמו את המילים של שיר ללכת.
 
 קשת קלאסי בצבע semicircles היה בשימוש נרחב בעשור האחרון, אך אבוי, יש להפוך במהירות passé. עם זאת, את הקסם עם הסולם בצבע מלא ממשיך. בזמן האחרון, אנחנו כבר רואה הרבה "צבעי הקשת" העוברים המנוהלות במגוון דרכים. רוב המעצבים ישתמש שקיפות על מנת להדגיש את האפקטים החזותיים ולאפשר השילוב של הצבעים, ובכך קבלת משמרת מרשים מצבע אחד אחר. טכניקות כמו בצבעים עזים, נודדים בין גוונים של אדום כחול כדי להקל על ספקטרום שלם של צבעים, ובמיוחד את השימוש של רקע כהה כדי להדגיש כל צבע כדי להוביל הסמלים הבולטים כי תמיד יהיה אטרקטיבי לעין האנושית.
 
 הסמלים הללו להעביר את המושגים של תחכום, טכנולוגיה ורעננות. עם מספר כמעט אינסופי של אפשרויות שילוב הצבעים, את האפקט החזותי הוא תמיד מיוחד. מה באמת מרהיב היא שלמרות הייצוג הקשת הקלאסית הגיע לסיומו, ההודעה עדיין נשאר זהה: אין גבולות - דבר בלתי אפשרי. מגמה זו מוכיחה כי שימוש באלמנטים קלאסיים יפיק החידוש גם להביא של עד התאריך כיוונים מרשים.
 
ב עיצוב לוגו הגופן משמש לעתים קרובות כדי לחזק את המסר כמו מפי התמונה. אבל מה עם לוגו טיפוגרפית? במקרה ספציפי זה, בחירת הגופן הנכון הוא קריטי. רבים מן הסמלים הללו יכולים להיות בלתי נשכח. עם פיתוחם של מספר המחשבים האישיים לנפש, אנחנו עדים עכשיו לעלייה של קטגוריה חדשה של הסמלים, באמצעות מה תעשיית מכנה Sci-Fi גופנים.
 
 אם הם יצירה של מעצבים ידועים כמו RayLarabie ו וים Crouwel או פרויקטים מיוצרים שיעורי הטיפוגרפיה של כמה תלמידים חרוצים, עיצוב לוגו  ראינו מספר הולך וגובר של גופנים אלה במהלך השנים האחרונות.
 
 בתחילת שנת 2000 ואילך, אנחנו זוכרים את המורים עיצוב גרפי ממליץ שימוש נדיר של גופנים אלו. הסיבה שלהם הייתה שזה היה סתם טרנד חולף. מה שקרה היה ההיפך. נראה שהם חופרים מטר פנימה שלהם
 
 השימוש התכוף Sci-Fi גופנים, עם קצוות ישרים וצורות פשוט הטילה עצמה טרנד חדש בעיצוב הלוגו. ראינו מעצבים שונים "לשחק" עם גופנים אלה ב לוגו שלהם: הם גם לשנות את צורת גופן או ליצור אחד חדש בתוכניות כגון FontLab.
 
 הבה נתבונן בדוגמה של קומפאק. Compaq בחרה סוג זה של הגופן עבור הלוגו של פרוייקט לעצב מחדש את החברה שלו בשנת 2007. זה משדר בבירור הסלוגן של החברה החדשה: "את רואה למה Compaq מקבל אנשים מדברים". לראות איך זה הסיסמה מועברת בצורת של ש? לראות את תיבת שיחה? זה דוגמה של הלוגו אשר מעבירה את המסר באופן ברור הליבה באמצעות הניסוח בלבד. אחרי הכל, הוא פחות יותר, לא?
 
 
 לא משנה באיזה אוסף עיצוב לוגו לך לדפדף, עיצוב לוגו  תבחין כי יש להם כבר כל "פלשו" מאת עלים במשך השנים האחרונות. העלים פה ושם, עלים בכל מקום! אתה יושב ותוהה מדוע. זה יכול להיות תוצאה של דאגה משותפת לסביבה ואת ההשפעות המזיקות של זיהום? האם זה בגלל הירוק היא אופנתי? או הן בני אדם כואבים עבור טבע, משום שהם יושבים כל היום במשרד שלהם התאים מול מסכי המחשב וגרם להם להשתוקק עבור הטבעי שלהם בחוץ?
 
 חשיבה העלים הפכו שם נרדף יצירתיות, מקוריות, וחדשניים. אנו מוצאים גם עלים לוגו החברה גם אם החברות לא עסקו בעסק של טבע או את הסביבה. אבל את הרעיון המפתח כאן היא כי השימוש העלים איכשהו "tames" המסר.
 
 הרבה אתרי Web 2.0 התכונה עושה קפיץ עלים ירוקים האינטרנט המועדפת 2.0 צבע. אנחנו לא מדברים על הדימוי הקלאסי של העלים עצמם אלא על סגנון שלהם, במיוחד תחת בצורת מלבנים עם פינות מעוגלות - זה הוא ייצוג המודרנית בהתאם למגמות עיצוב מודרני.
 
 הסמלים הללו הם בדרך כלל פשוט להשאיר את הצופה עם תמונה נעימה. יתרון נוסף הוא כי החברה הסמלים הללו הם מאוד קליט. הדבר שאנחנו צריכים להיזהר היא הפלישה המכריע של עלים - הם overused עכשיו. הדרכות כבר הופיע, מראה כיצד ליצור לוגו עלה. האם מגמה זו לאחרונה או שזה יהיה להוביל הצורך לגרף את העלים לשלוח אותם לאתר מזבלה? מה אתה חושב?
 
תסתכל על העיצובים הלוגו לעיל. מה התגובה הראשונה שלך? הם מעל קערה אותך ולהשאיר אותך מלים - מעט מבולבלת לא?
 
 הסמלים הללו אין צורות יפה, צללים, השתקפויות מראות, צבעים חמים, או סמלים אשר מסמל משהו, הם נראים כמו תוצאה של איזה ילד משתעשעים mindlessly. אז למה שמישהו רוצה להיות כזה לוגו?
 
 ההסבר הוא פשוט: זה סוג של עיצוב לוגו שונה מאוד ואת בהחלט להתבלט על ידי סיבה הצרופה של להיות שונה לחלוטין. אבל אם נביט לאחור אל ה -80 אשר היתה תקופה מוזרה של צורות גיאומטריות וצבעים ניאון - סוגים אלה של סמלים באו על וקיבל את המוניטין של ראש חץ של פלישה "לוגו חמוד".
 
 את הופעתה של מגמה זו ניתן לייחס קאמבק אדיר של העיצוב 80 של אופנה, פנים תעשייתי. כמה לשקול הסמלים הללו להיות מודרני עתידני; אחרים לחשוב עליהם כעל פשוט מכוער. אבל בוא לא יהיה קשה מדי בביקורת שלנו, כי עצם העובדה שהם דיברו על כך ראוי לציון מספיק.
 
 יש מאמרים רבים כי הרים לגזרים את הלוגו של לונדון 2012. למרות שרבים מסכימים כי מצוינות של 80 לא הפגינו עיצוב גרפי אנשים בחריפות את המגמה הזו, בכל זאת אנחנו צריכים לשקול את היתרונות כי סוג זה של הלוגו יש להציע: הראשונה, זה שבולט ולוקח לב; השני, זה שונה לגמרי מאשר שום דבר שראינו לפני כן; והשלישי, זה אף פעם לא משעמם. למעשה, אנחנו אפילו סיכון החוצה לומר שזה מזעזע, מרגש גסה. כל אחד מהצבעים מסמל פיצוץ של אנרגיה, פעולה צליל בהתאם להציג את החיים שלנו. המסר הוא העביר במהירות באכזריות והוא אינו דורש חשיבה מצד הצופה. במילים אחרות, ההחלטה קלה לא מפתה ומושכת-!
 
 נוסיף כי מגמה זו מהפכה עיצוב לוגו ו שהצית את תהליך היצירה על ידי הטלת חוקים חדשים והגדרה מחדש של מה זה יפה. כמובן, יש עדיין הסיכונים הכרוכים בדבר זה סוג של גישה, את הסיכון הגבוה ביותר להיות חוסר יכולת, על חלק של הצופה, כדי להבין את המסר. עיצוב לוגו חברות אשר לא יכולים להרשות לעצמנו תקציב הפרסום יקר כמו זה של Wacom או לונדון 2012 הם פגיעים במיוחד לסיכון זה. אז מעצבים, שים לב! "זה יחס טהור, שנועד להפריע ולא להשפיל".
 
לוגו חדש קרסט להיות סביב בשנים האחרונות. שנת 2008 אף יישמע את החצוצרות - Crests ניו ללכת הרגילה! עם שילוב חכם של ימי הביניים סמליות ואלמנטים גרפיים התרבות העירוני, ניו קרסט לוגו פנה הנוער כאשר הם הופיעו לראשונה. בסופו של דבר, הם אימצו גם וחיבק על ידי ספורט אתגרי ואת העלייה למטוס הקהילות בכל מקום. באותו זמן הם היו בשימוש ידוע מעצבים גרפיים עבור לקוחות גדולים כמו MTV וכו '
 
 אולי זה הניגוד בין גופנים חידוש ישן וחדש - נגד אריות ימי הביניים כדוגמה, דוגמה נוספת תהיה קישוטים חפצים עתיקים לעומת מודרני.
 
 קולאז הוא התהליך העיקרי מאחורי הסמלים הללו, מיזוג האלמנטים זכות השביתה את האקורד הנכון. ואם אתה חושב על זה, לא זה מה העיצוב הגרפי על כל מקרה?
 
 אנו נוטים כמו crests חדשים חושב שזה ניסוי טוב לנסות עם הלקוח צודק ב -2008 השנים הבאות. מילה אחת של זהירות: לוגו חדש לפסגה הם לא למתחילים. המעצבים צריכים לקבל קצת ניסיון מתחת לחגורה הראשון שלהם לפני לקיחת סדק על הסמלים הללו. זה לוקח עין מאומן ערמה של יצירתיות ודמיון לקחת לפסגה לוגו חדש לתוך לשיאים חדשים!
 
                 מגמות עיצוב לוגו 2009
ההערות שלך בנוגע שקיפות הם עצמם שקופים. למשל, איך אתה מדמיין את הלוגו של ספריית Darien לשכפל בצבע לבן כאשר יש צורך להיות צבוע במגרש גולף או טניס?
 
 הסיבה מעצבים מנוסים להתרחק שקיפות היא כי זה לא כל כך חזקים כמו מוצק.
מאוד מגניב ... להיות בשיקגו אני רואה לוגו האולימפיאדה כל הזמן
אני צריך סוג של מסכים. שקיפות היא מפתה, אבל יש לי הופל בעבר להצעת זה. לקוחות מוכנים לייצר חומרים שלהם טוב יותר? לוגו שקוף דורש הלקוח מודגש עם מנהל Top-notch המותג. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לצפות יותר מאמץ מיצרנים גרפיקה, לקזז מקצוע העיתונות לקוחות.
חייבים להסכים עם זה על אדם אחד. אלא אם כן הראו גם לוגו בצבע אחד, שאינו אפשרויות שקיפות הם כמעט לא גמיש מספיק עבור אירועים יח"צ כזה.
 
 אני באופן אישי נמאס לראות עלה לוגו מבוסס. לפעמים הראוי לו, אבל בעיקר נראה עצל.
 
 אני אוהב את הרעיון של קרסט חדש אך לא כולם מוצאים להורג טוב ביותר, מסיבה כלשהי, יש ספריי אסתטי.
זוהי רשימה גדולה של 2008 מגמות עיצוב לוגו. אני באמת חושב מגמות אלו "" הם די רע וצריך nipped באבו. לוגו טוב יכול להיות מיוצג צבע אחד, ברור שיש איזשהו קשר מה זה הלוגו. עיצובים אלה נורא, נעשה למוות בשנים האחרונות, ולא טוב.
DarienLibrabry נראה השראה מן הלוגו של נשיאות האיחוד האירופי פינלנד של עיצוב לוגו  
אני מסכים עם הזבל מגמות להיות ... כן, הם השתמשו הרבה ואנחנו יודעים כל כך כי הם יופיע הזרם המרכזי בתקשורת הרבה כמו שהם ... מגמה ממשית. המגמה בשבילי אינה מעידה על הטוב ביותר, המלצות, מה הוא פופולרי. כמה אני באמת אוהבת, כלומר, 80 הוא מכוער, במידה רבה (Olimpicly) מכוער, אבל מעצב טוב יכול לקחת את זה לא .. הבא או רטרו, רמת ולנצל אותו. שקיפות, אני רואה לנכון עבור אינטרנט אך בכל המקרים כגון Zopa זה, היו שיפוע מוסיף גוון אחד ... זה יהיה עדיין צורך בהדפסה כבדים ופחות B / W גמישות, הכל תלוי קהל היעד את הלוגו של התקשורת.
אסתטיקה הצידה לרגע אחד (כל האמור לעיל אכן רלוונטי על המסלול), אתה לא חסר את המגמה החשובה ביותר של הרגע? עם לחץ הולך וגובר להראות חומר וביטחון מול שווקים ברחבי העולם מוטרד, יש תחייה ענק דגש בשימוש לוגו על מה מבשרים ולחזק את המותג עומד עבור אם כי להיות עלה או GPS. האמון והביטחון הוא מוערך אם לא קצת הסתיר אסתטי.
שלום,
 
 העבודה שלך מאוד יפה.
הרעיון של מגמה כפי שהוא חל על עיצוב לוגו הוא קצת אוקסימורון. לוגו נועד לתקשר את הבטחת המותג של החברה, לא להיות השתקפות של גחמה סגנונית של מעצב שהוקצה לפרויקט.
 
 כמעצב, אני חושב שזה מין תצוגה של עיצוב לוגו כדי להיות קצת מעליב.
אני נוטה להסכים עם מקס (אם כי לא הייתי מרחיק לכת להגיד שאני "נעלב"). עיצוב לוגו צריך להתעלות המגמות האחרונות. כלומר, אלא אם לא אכפת לך לחשוב מחדש על זהות תאגידית אחת לכמה שנים. הלוגו לא נמשך לנצח, אבל הסמלים הכי טוב מאוד ראשוני, להגיע מעבר משנה מה גחמותיו העכשווית הם. אתה לא יכול להימנע בסגנון עכשווי לגמרי (וגם אנחנו צריכים להתעלם יכולות העיצוב החדש שלנו אשר לא היו זמינים בעבר). אבל לוגו צריך להיות גמישים, יכולת הסתגלות, ולשמור התוכן החזותי שלהם לא משנה מה נעשה בהם שימוש בינוני. איש ה-Web 2.0 עיצובי או עיצובים מורכבים יותר (הלוגו של Silverlight בפרט), כי באמת להגשים. מבחינה אסתטית, הם נעים. אבל הם מחורבנים * לוגו *.
אני עדיין חושב אלה "מכוער" -80 הלוגו הם פשוט ... אבל אולי זה כי אני אישית לא אכפת לי יותר מדי צבעים ניאון הפשטות כי לא נראה לי לבוא מכל מקום / יש לי הודעה. אם זה היה הפשטה של משהו מוכר / מובנת, אולי זה יעבוד. אני יכול לראות אותם להעביר תחושה של שובבות אבל מסיבה כלשהי את הצבעים - לי - להעביר תחושה של שטחיות (אשר אני מוצא חן).
 טוב דיון על פי אותם ... וכמה מעניין מגמות אחרות לוגו השנה. ...
 
 באופן כללי, דיון על המגמה "" נראה לתאר את הטכניקות טוב ... אבל זה תלוי מעצב לבחור מה סמלים / רעיונות להעביר ... אם אתה פשוט מסתמך על טכניקות אופנתי לומר כי החברה up-to-Date & "מגניב," ואז את התמונה החברה תימוג ברגע שהמגמה עושה. אם זאת המעצב בא עם סמלים שמתארות באופן ייחודי את חזון החברה - ומה מבדיל אותם משאר השוק - ולאחר מכן אני חושב אלה טכניקות אופנתי עשוי להיות שימושי טכניקות האיור לחקור (יחד עם אחרים). ... אני חושב כל מעצב אשר מסתמך על "מי מגניב" ו "בוא ננסה להיות כמוהם" הוא לא הולך לעשות את זה באמת סימן בולט ואת זה יש אישיות משלו. אני חושב לוגו טוב € A "כמו מנהיג טוב €" יודע בדיוק מה הם אוהבים, מה הם רוצים לתקשר, יש חזון החברה במשך שנים במורד הדרך, ויש לו את התעוזה להוביל לעזור לאנשים שם.
Sci-Fi גופנים נראה מאוד sleek.organic 3d cann't להיות כל כך בקלות לזיהוי על הלוח שלט ניאון. גודל התצוגה גם גורם השפעה על המראה של הלוגו. לוגו אשר 'll יוצג בעיקר על hoardings advetisement צריכה להיות מתוכננת באופן שונה לוגו על ספר או על המחשב או חולצת טריקו.
אני מעדיף לוגו כי הן נצחיות גרפית ככל האפשר. זכור כאשר הטיפוגרפיה חתוך עץ היה זעם לפני שנתיים? עיצוב טרנדי הוא פשוט: טרנדי. "הרגע." IMHO היא מדברת על לקוח עצלן מי רוצה להיראות כמו כולם תוך שימת מעצב לגרום לו לבלוט מהקהל. נו טעם,? תסתכל על הלוגו של קוקה קולה רגילה. יש בעולם הכרה מיידית רחב, זה לא נראה כמו זה תוכנן בעידן particluar או על ידי כל בית ספר ספציפי כלשהו של עיצוב.
 
 העיצובים אני רואה כאן מוצאים להורג גם מבחינה טכנית אבל הם מיום ויהיה מהאופנה בעוד כמה שנים.
מעטים אלה הם בעצם סמלים. עיצוב לוגו אינו פשוט מתכוון תמונה יפה עם אפקטים מגניב כי הם היום. לוגו מתעלה זמן מדיה. לוגו טוב ייראה טוב בצבע, הפוך, שחור ולבן, ואפילו מצולמים. רוב הסמלים מעל להיכשל בכל אחד המבחנים האלה. מגמות פשוט להגדיר על ידי אפל לא מעבירים את הסמלים.
מצחיק לראות את נקודת המבט של שני הצדדים אם המגמה היא דבר טוב או רע. אני פשוט חושב שזה הוא, זה כמו אופנה, ביטוי של זמן מסוים וכמה אנשים נהנים להיות חלק ממנה (ועוד כמה לא יודע אחרת), ולאחר מכן שוב אחרים כמו הזכות לעבוד נגד זה רק כדי ליצור הבא המגמה. ולאחר מכן הם אלה להסיר לחלוטין את עצמם מכל זה ונסה לא לעבוד או נגד מגמה, אבל מה הם יכולים למצוא בתוך עצמם (ואת הצוות שלהם). אני לא מאמין שיש זכות מוחלטת או בדרך הלא נכונה לעשות את זה.
היו "מכוערת 80 של" לוגו אמור להיות מבלבל יותר מאשר מכל האחרים? לפחות הם 2D, כך שאני יכול לראות מה הם. "3D אורגני" להגדיר, למשל, נראה הרבה יותר מבלבל אותי. אני אפילו לא יודע מה הם אמורים להיות. (ילד משתעשעים עם מצלמה מסך ישן?)
אל - טוב מאוד הנקודה WELL MADE!
בעוד שחלקם של הסמלים הללו הן מבחינה ויזואלית מרשימה, אני חייב להוסיף הערה: בעקבות מגמה "" יכול לפעמים למשוך אותך הרחק חלק למטרות האמיתי של לוגו. צריך לדעתי, את הלוגו בראש ובראשונה כדי לתקשר את שם החברה, ושנית, הניסיון לתקשר מה החברה עושה. אני לא אומר שאתה לא צריך לעקוב אחר מגמות כי יש סיבות לעשות זאת, כל מה שאני אומר הוא כל לוגו צריך להיחשב בנפרד, ואת לוגו לא צריך להיות מעוצב בסגנון מסוים רק בגלל שאתה לקרות אוהב את הסגנון הזה, או כי היא המגמה הגוברת.
 
 בסך הכל, מעניין דעות / תובנות כאן הן מן המאמר ועל תגובות.
אני איתך ב crests ה 'חדש' - הם מופיעים בכל מקום, מאוד היפ - זה כמו Rockstar פוגש תמלוגים
אני לעולם לא מסתכל על לונדון 2012 באותה דרך פעם מישהו הצביע על כך היא דומה ליסה סימפסון עושה משהו רע מאוד ... ;-)
אני מסכים עם אל. אנו יוצרים את הסמלים זה נראה טוב כאשר לשכפל בכל מדיה ~ להדפיס, שלטי חוצות, אינטרנט ~ גם כאשר רקמה על כובע או חולצה. לוגו צריך להיות הראשון פונקציונלי, אסתטי מכן.
מגמה אחת ששכחת - ציפורים טיפש או סמלים ציפור.
יש גם הרבה סמלים רבים עם ציפורים וקטור & typo נקיות עיצוב לוגו  
בעוד אני מסכים עם רוב המאמר על "חדש" מגמות, אני רוצה להוסיף כי לא כל החברות יש את הכסף כדי לשחזר את הסמלים הללו כל כך הרבה צבעים או אפקטים 3D.
 
 כאשר רבים של עיצובים להראות לך מומרות 2-1-צבע או צבע (כגון שחור) הם לא לשכפל היטב או להעביר את אותו המסר. מה קרה פונקציונליות ועיצוב להיות משולבים יחד?
מי אמר "מה יהיה הלוגו של ספריית Darien נראה כמו אותו אם זה היו צבועים במגרש כדורגל." אני חושב שהתשובה נמצאת בשאלה שלך!
 
 לא כל לוגו יהיה הלוגו של אפל הבאה. אני מוכן להתערב על רוב הסמלים הללו לא יהיו נראות אחרת מאשר באינטרנט, בדפוס, ו * אולי * טלוויזיה.
 
 קדימה, ספריית Dairen הוא * לא * הולך לצייר על מגרש כדורגל. לא כל לוגו צריך להיות גאות ושפל או קרסט או של IBM. לשבור את עיצוב לוגו שלך 101 כללים.
הסכים, לוגו צריך להיראות טוב בפורמטים שונים, אך בעולם של היום דיגיטלית, אם ציור של הלוגו הראשי הוא מסך המחשב עם קהל מסוים, לא צריך לשקף אחד של עיצוב זה, ולא לדאוג כל כך הרבה על איך זה נראה על נייר שחור לבן?
אם הייתי צריך לבחור לוגו ללכת על שלט חוצות או להיות מוצגים על בד גדול הייתי בוחר את לונדון 2012 לוגו זה רק בשביל להתבלט ערך ובצבעים ברורים שלה. אולם מכוער שזה אולי נראה מצומק על מסך מחשב זה עדיין מחזיקה גורם וואו כשאתה רואה אותו בפורמט נכון הענק שלה.
יש הרבה של עיצוב לוגו ואת המגמה מומחים להעיר כאן. אולי המעצבים של לוגו מעל הצורך להעריך מחדש את המקצועות הנבחרים שלהם, נראה כי הם בטוח לא יודע כלום על לוגואים.
זו היא לעגל כלפי מעלה של "הסצינה" ב עיצוב לוגו ולשם כך הוא מאמר מעניין. עיצוב לוגו היא קשה הרבה יותר לעשות סמל לקחת על אפקט אופנתי. בשבילי זה קודם על הרעיון, ואז את הביצוע. שני האזורים צריך תשומת לב שווה.
 
 אני די אוהב את הסמל photoshop, זה נראה כמו בועת דיבור עין. רעיון טוב אם אתה שואל אותי.
בלוג זה יצר דיון מצוין על וסביב אלה brandings. אישית, הדבר לפסגה הוא נראה זקן מאז ענף שלה של מברשות גראנג photoshop טיפוסי יורד בדיוק כמו חסרת משמעות.
אני לא בטוח למה אלה מוצגים כפי מגמות הקרובים עבור 2008 - רבים מהם הם הוצאות להורג נקי סביר מותשת, מושג חסר רעיונות (כגון באינטרנט 2.0 מראה את המראה 3d). אולי מגמות אלו ימשיכו, אבל כמעט אף אחד מהם הם חיתוך קצה, ולא הייתי אומר שהם באמת הישג עיצוב. זה נראה כמו רוב החברות הן הבאות כולם - מחכה הרשת הוקמה "2.0" או "טק" מבט היא הקימה, ואז לקפוץ על עגלת. אני חושב עיצוב הזהות מוצלח צריך להבדיל את החברה מכל אחד אחר.